miercuri, 20 octombrie 2010

proiectele, proiectele...

Primarul nostru cel iubit, care ar vrea să fie şi preşedintele consiliului local şi parlamentar şi, pe cât posibil, preşedinte de stat, a semnat azi două noi contract de finanţare pe fonduri europene. Totul bine şi frumos. Până la alegerile din 2012, cetatea medievală va fi reabilitată, căminul de bătrâni va avea o faţă nouă, piaţa teatrului va "străluci" de frumuseţe, capitalul electoral al tandemului Florea-Maior va fi asigurat. Vor spune mulţi că, macar, au făcut ceva pentru oraş. De acord. Nu mă interesează afacerile lor personale. Deloc. În schimb mă interesează că oraşul nostru are un primar incoerent în exprimare. Încă de pe vremea când lucram la ziar mi-am propus să transcriu de pe reportofon, integral, o conferinţă de presă de-a domnului primar. Promit că până la sfârşitul acestei luni am să fac lucrul acesta. Nu am nimic personal cu domnia sa, dar ţopăitul de la un subiect la altul fără logică îl face de neînţeles.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu