miercuri, 8 august 2012

Carla vrea să vorbească de pantofi şi eu nu am nimic împotrivă

Let’s talk shoes Buna fetelor!!! De asta asta vorbesc pe limba noastra, fara frustrari si ironie,spre dezamagirea Anonimului care nu poate sa imi critice pamfetul. Dar e ok,imi place ca ma critica,sa stea in zona. Azi vorbim despre pantofi. Ok, practic „vorbesc” singura dar e bine si asa. O fac spre plictiseala Corinei ( Sanda pentru voi), pentru ca dupa cum stiti voi toti, ea nu e pasionata de fashion. Sorry Cori ! Love you! Fiecare dintre noi,oamenii,avem o pasiune,o obsesie.A mea si a fetelor in general se cheama-PANTOFII.Am o stare fantastica de bine,satisfactie si incantare,dimineata cand merg la cutiile mele de pantofi si ma gandesc cam 15 minute ce sa incalt azi.E fantastic sa ai atatia pantofi incat sa nu stii care si cand i-ai mai purtat. Simt si acum cum imi salta inima de bucurie cand ma gandesc la pantofiorii mei,care parca ma striga in fiecare dimineata :”ia-ma pe mine! Ba nu pe mine!”. E o gluma,sa nu credeti ca m-am tacanit si chiar aud vocile pantofilor mei. Cat de placut este atunci cand esti plictisit si de citit si de filme, sau esti mai prost dispus intr-o zi, sa mergi la magazin sa iti cumperi pantofi. Mie personal imi place la nebunie ideea. Imi place atat de mult incat imi dau ultimii banuti pe pantofi, nu conteaza ca dupa aceea numar zilele pe calendar pana la urmatorul salar. Asta e viata de femeie. Sunt innebunita dupa pantofii lui Christian Louboutin!!! Ei, daca as putea intra macar o noapte in atelierul lui...as fugi in noapte cu 36-le din toate modelele. As putea fi o hoata mica.Dar cu siguranta D-l Louboutin nu s-ar supara pe mine daca ar stii ca sunt maniaca dupa pantofi. Si Manolo Blahnik, Casadei si Jimmy Choo sunt foarte ok,adica nimic de reprosat dar cand ma gandesc la Louboutins imi creste stare de spirit. Dar nu sunt snoaba,imi cumpar si pantofi iefini daca imi plac.Adica nu iti imagina ca am Louboutin,Blahnik si Casadei. Nu!!! Doar vorbesc despre ei. Adica visez.. wow..ce placut e. Haideti fetelor,recunoasteti. Suntem atat de indragostite de pantofi incat am ajuns sa ii visam,ca ne gandim la ei, nu putem trai fara ei. Exact ca si cum am trait fara apa, sex si papa. Eh...fetelor? nu e asa? Ia spuneti voi cum e atunci cand vezi o pereche de pantofi care iti plac la nebunie dar totusi nu ii cumperi? Nu treci prin chinuri groaznice,te trezesti noapte transpirata, vorbesti somn, nu poti manca, nu poti dormi...? pana la urma ii cumperi, ce senzatie .... Ce sa fac? I’m a freak. I know. Ideea e ca nici nu conteaza daca sunt comozi sau nu. Ne distrugem picioarele si apoi seara cand ne punem in pat ne masam cu crema antibataturi si ne punem plasturi impotriva calusurilor. Ei si ce? Pantofii merita sa fim sclavele lor. Ca sa nu ziceti ca sunt naspa, va mentionez faptul ca ador si tenisii. Asta asa pe final. Astept comentarii pe limba pantofilor . :)

13 comentarii:

  1. Daca tot "Dar e ok,imi place ca ma critica,", i-a de aici:
    "Let’s talk shoes"-Incorect
    "Let’s talk about shoes"-Corect
    "Salar"-Incorect
    "Salariu"-Corect(http://dexonline.ro/definitie/salariu)
    "E o gluma,sa nu credeti ca m-am tacanit si chiar aud vocile pantofilor mei"..., dar chiar au?
    "Sunt innebunita dupa pantofii lui Christian Louboutin!!!"...ceea ce vrei sa spui aici este foarte ambiguu. Cred ca te referi la pantofi creati de nenea ala.
    "vorbesti somn"???
    Interesant articol. Iti inteleg necazul. Si eu posed o gramada de pantofi si stau zile intregi gandindu-ma pe care sa-i incalt. Off...cata pierdere de timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pt critica :) ce m-as face fara voi Anonimilor???

    RăspundețiȘtergere
  3. Lista greselilor de ortografie, exprimare etc e mai lunga decat cea insiruita de anonimul de mai sus. Analizand si celelalte articole ale Carlei,modul de exprimare, subiectele pe care le abordeaza, fata asta fie are cel mult 12 clase, fie are maxim 17 ani ca altfel nu-mi explic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici ceea ce spui tu nu este clar. In primul rand o lista este o insiruire de ceva. Asadar nu poti spune o insiruire a unei insiruiri(eventual a unor insiruiri). In al doilea rand din expresia "Analizand si celelalte articole ale Carlei,modul de exprimare, subiectele pe care le abordeaza, fata asta fie are cel mult", lipseste "deduc ca..." sau "reiese ca...", pentru a avea sens.

      Ștergere
    2. Cred ca pt cine a vrut sa inteleaga a fost suficient de clar comentariul meu. Asadar, ca sa fii multumit/multumita: lista greselilor e mult mai lunga. Cu privire la varsta clarei si la studiile ei...nu stiu daca mai are sens sa comentez. Cu siguranta nu i-a placut foarte mult scoala. Nu cred ca m-am inselat in privinta studiilor.

      Ștergere
  4. eh,si misterul e deslusit. am 12 clase si 17 ani. oricum mersi de atentie

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Alexandra,
    nu esti obligata sa citesti textele mele.Nu iti place ce si cum scriu e ok,dar as aprecia daca te-ai abtine de la comentariile tale rautacioase. Nu te priveste cata scoala am sau daca mi-a placut sau nu. nu iti place, nu citi. in loc sa lasi comentarii absolut inutile care nu cred ca intereseaza pe cineva,mai bine ai face o papica buna si ceva curatenie prin casa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In momentul in care ai postat ceva pe blog ti-ai asumat “ un risc“: ca nu toate comentariile vor fi pe placul tau, indiferent de natura lor rautacioasa sau nu. “Astept comentarii“, “esti cel mai bun critic al meu. mai astept comentarii :)“, “ce m-as face fara voi anonimilo“...pai hotaraste-te. Rectifica: astept comentarii , dar care sa nu fie rautacioase etc. Comentariile clar trebuie sa fie pe placul tau, altfel ce farmec are? Si crede-ma, fac si curatenie, gatesc cand am chef, si asta nu ma-mpiedica sau nu-mi “rapeste“ din timpul in care fac un comentariu. Si pentru ca mie mi-a placut scoala, am terminat si o facultate, castig suficient de bine incat sa faca altcineva curatenie si mancare in locul meu, deci timp liber am suficient. Te-ai atacat, draga Carla...inutil. Comentariul meu nu a fost rautacios, il poti include la categoria : deductii logice!

      Ștergere
    2. Si ca sa fie suficient de clar pentru oricine va avea curiozitatea sa citeasca comentariul meu: atunci cand nu am chef sa fac curatenie, sau nu am chef sa gatesc, exista intodeauna persoane care sa faca asta in locul meu.

      Ștergere
    3. bravo tie. felicitari,jos palaria. ma bucur ca esti atat de logica si atenta sa imi vezi greselile.la inceput ai fost chiar draguta in " critica ta constructiva" si chiar am apreciat-o dar incepi sa ma plictisesti. mai bine du-te mai fa niste banuti. nu stiu sincer, mi se pare doar mie sau te-ai cam atatcat tu de data asta? "Si pentru ca mie mi-a placut scoala, am terminat si o facultate, castig suficient de bine incat sa faca altcineva curatenie si mancare in locul meu," dar te-a intrebat cineva?? hm...

      Ștergere
  6. Anonim ca oricare altul14 august 2012 la 09:49

    It's getting hot in here... :P

    RăspundețiȘtergere
  7. mie imi place textul ei. mi se pare funny

    RăspundețiȘtergere
  8. Atata timp cat raspunzi comentariilor facute de d-na sau d-ra Alexandra, inseamna ca intr-o oarecare masura te afecteaza, ating, enerveaza spune-i cum vrei. Scrie mai departe ce ai de scris, posteaza ce vrei si cum vrei, si obisnuieste-te cu ideea ca intotdeauna vor fi comentarii pro si contra. Asta este! Scrie ce-ai de scris

    RăspundețiȘtergere