marți, 18 septembrie 2012

Ştirea TABU...varianta de blog...frustrările noastre

...cele de toate zilele. Ştirea TABU este o rubrică de vineri pe care o scriu în 24 Ore Mureşene. Poate mă vor certa "şefii" dar "să trăiţi!" în această seară/noapte de marţi îmi veni un chef nebun să scriu, pe blog, până la ziarul de vineri mai este şi nervii mei nu mai suportă aşteptarea. Am greşit numărul de "ii-uri", mă scuzaţi. Am repetat a X-a din cauza matematicii, puteam la fel de bine să rămân pe vară la gramatică. Deci, despre frustrări... le avem, toţi. Le acceptăm prea puţini. "Loc de exprimare personal" ce nu e clar aici? Nu-ţi place, nu citi, mergi mai departe. 80% in site-urile de ştiri nu folosesc diacritice. Corect sau nu un "ă" şi un "â" există în limba asta cu un scop. Şi asta e o frustrare.

(Dragă Alexandra, ai o problemă cu subiectul sau modul de scriere al textelor pe care mi le trimite Carla. Bun. Ai tot dreptul. Te rog, chiar insist, să-mi trimiţi un text, despre orice. Promit să-l public. În spaţiul meu, ţi-l ofer. Un anonim care suferă, de frustrări gramaticale. Sau convenţionale?)

Revenind...

să trecem peste frustrările mărunte...să ne aplecăm puţin asupra frustrărilor care, fie că ne place sau nu, ne afectează viaţa de zi cu zi (şi aici, pentru că respect oamenii cu care am lucrat îi salut pe colegii de la Zi de Zi, nu pot scrie aceste cuvinte fără să mă gândesc la ei n.r.).

Deci...

ce urât am început, sau nu?...

Doamnă Ionela Ciotlăuş, domnule Ciprian Dobre,

În ciuda "zvonişticii" care vă zumzăie prin urechi cum că "m-a cumpărat Florea" vă aduc în atenţie următoarele:

1. conduita PNL, în ansamblul său, din ulitmele luni mă determină să mă ruşinez de orientările liberale în care am crezut mult timp.

2. Folosirea deficitară a termenilor vă aparţine, aveţi oameni valoroşi, care stau într-o penumbră politică pentru că ordinele pe filieră politică le sunt defavorabile.

3. Lăsaţi orgoliul să doarmă somnul dulce al ignoranţei. Nu de alta, dar nu există bani care să cumpere non-ignoranţa.

4. Acta, non verba!

Cometatorilor care văd, cu ochiul gramatcii, nu cu cel al minţii. Vă jur, pe ce vă este vouă sfânt, că am detestat materia asta toată viaţa mea, poate învăţaţi să depăşiţi forma şi să priviţi esenţa. dacă nici asta nu vă convine mergeţi mai departe.

Frustraţilor sexuali vă repet: spargeţi seminţe la broasca cheii. dacă asta vă ajută, eu ce aş putea să vă fac?

Criticilor, aveţi "drept la replică" pe ziar, pe blog, nu aveţi decât să înghiţiţi în sec.

În rest, nu mă condamnaţi, poate nu vă place ce şi cum scriu, poate da, poate sunteţi frustraţi, poate nu...vorba colegului Giurgea, e părerea mea, nu vă convine? Mergeţi mai departe.veţi găsi, sigur, una care să fie în asentimentul ddumneavoastră.

7 comentarii:

  1. Nu am comentat nici un articol de-al tau, imi plac, le citesc cu interes si pe cele din ziar pentru ca imi plac oamenii care lupta, sau cel putin incearca sa faca asta. Nu cred ca se impune sa plubici ceva, orice scris de mine, pentru ca nu doresc sa impartasesc ceva anume cu persoanele care citesc blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala care-si pune diferite nickname-uri19 septembrie 2012 la 13:40

      Cataloghezi in vreun fel cititorii acestui blog? Daca da, esti destul de subiectiva.

      Ștergere
    2. Ala care-si pune diferite nickname-uri19 septembrie 2012 la 13:43

      Ciudat totusi ceea ce spui, de vreme ce tu il citesti.

      Ștergere
    3. de acord cu Ăla care-şi pune diferite nickname-uri. foarte de acord dacă pot să spun aşa.

      Ștergere
  2. Personaj de-al lui Caragiale19 septembrie 2012 la 13:35

    Pai si noi cu cine votam?
    Bun articolul. Cred ca a sosit momentul ca Alexandra sa-ti trimita ceva de uplodat. Poate vom descoperi un talent scriitoricesc sau dimpotriva voi citi un articol plictisitor, dar scris ca la carte(d.p.d.v. gramatical). Si sterge te rog din ultimul cuvant un d, pana nu starnesti reactii publice.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mă gândesc să las "d-ul" şi mai sunt ceva greşeli. le las aşa. şi dacă stârnesc reacţii asta este.

      Ștergere
  3. man,you were in a bad mood. mai scrie cand ai dracusori,de oricare ar fi. Atunci scrii cel mai bine. Oare am scris corect ?

    RăspundețiȘtergere