luni, 13 decembrie 2010

Despre B.O.R. şi de ce am o problemă cu biserica

Cred în Dumnezeu! Asta nu are nici o legătură cu instituţia care se numeşte B.O.R. sau Biserica Ortodoxă Română. Această respectabilă instituţie nu este pe placul meu absolut deloc. motive ar fi multe. În primul rând pentru că este instrumentul principal de manipulare a maselor la îndemâna celor a căror interese personale nu au nici o legătură cu credinţa omului. În al doilea rând nu înţeleg de ce aceşti BUGETARI a căror PROFESIUNE constă în a oferi îndrumare spirituală prin diversele slujbe pe care au OBLIGAŢIA să le efectueze mai au TUPEUL să vină să ceară donaţii pentru a te boteza, mărita, îngropa şi aşa mai departe. În urmă cu ceva timp am avut ocazia să petrec o zi şi o noapte la reprezentanţa BOR din Ierusaim şi absolut întâmplător am auzit o conversaţie telefonică cu România. 1000 de euro! Atât s-a cerut pentru a se face o pomenire la Sfântul Mormânt! Un pelerinaj de 7 zile în Israel costă tot cam atât. În al treilea rând nu înţleg ce are Biserica cu Politica. Vineri 10 decembrie, andrei andreicuţ un înalt prelat BOR ş-a exprimat făţiş susţinerea faţă de actualul prefect Marius Paşcan în faţa unei săli plină de lume. În al patrulea rând, aceşti BUGETARI nu au rămas fără 25 % din salar. Şi atunci, de ce să-mi placă sau să cred în ei?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu