miercuri, 22 decembrie 2010

I like ză rabbit!

Rabbit-ul este un animal mic, cu urechi mari şi lungi, blană moale şi destul de fricos de felul lui. poate fi alb, negru, gri, roşcat, mă rog, am stabilit că se poate prezenta în multe culori. acelaşi lucru este valabil pentru mărime şi greutate. Rabbit-ul se poate prepara în felurite forme şi folosind o varietate enormă de ingrediente diferite (şi spun ata pentru că în ultima vreme am întâlnit mulţi oameni pasionaţi, de-a dreptul, de mâncare). Să revenim la motivele pentru care "I like ză rabbit!" Rabbit-ul nu este un fricos, chiar dacă aşa pare. Este un animal inteligent care ştie că nu are sens să-şi pună mintea cu toţi idioţii care vor să-l tragă de urechi. Rabbit-ul îşi trăieşte viaţa la maxim şi nu acceptă compromisuri. Dacă el vrea morcovi nu îl vei păcăli never ever cu pătrunjel. Rabbit-ul, după ce nu mai este drăguţ pentru că, de!, se maturizează şi el, devine gustos, chiar foarte gustos, spre deosebire de corespondenţii lui din alte specie. Cel mai important motiv pentru care îmi place rabbit-ul este că NU VORBEŞTE! Mişcă doar din mustăţi şi asta este suficient pentru el.

Ştiu că rabbit-ul vine la Paşti, dar eu vreau să-l omagiez şi de Crăciun.

Să aveţi liniste, pace, bani ce vreţi voi în Anul Nou!
Crăicun Fericit şi un An Nou aşa cum vi-l doriţi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu