joi, 28 iulie 2011

cogito, r

Oameni buni,
Am primit reclamaţii că nu am spus toată povestea cu BAC-ul la română. Sigur, conjunctura în care m-am prezentat eu la BAC, nu era cea mai strălucită, ca să mă exprim aşa. Dar, nu asta este important în povestea din postarea anterioară. Ceea ce cred că este important este că, înainte de orice conjuncturi, bagajul meu de cunoştiinţe de cultură generală m-a ajutat să iau o notă bună la acel examen. M-a ajutat că AM CITIT, PE HÂRTIE, ÎN CARTE, poeziile lui Eminescu, Blaga, Minulescu, Bacovia, Coşbuc, să numim numai câţiva. Mirosul foilor din volumul cu coperţi albastre. M-a ajutat faptul că mă număr printre acei fericiţi elevi care au întâlnit DASCĂLI, cei care m-au învăţat să gândesc, nu să memorez. M-a ajutat tot din jurul meu, cărţile de acasă, concertele de filarmonică, piesele de teatru, poveştile şi locurile visate. Fisa îţi pică destul de repede când ai ceva în spate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu