vineri, 8 iulie 2011

Din nou despre fashion....de data asta cu bărbaţi

Mult distintinşi domni,
Vara e cald, de obicei, şi înţelegem perfect că picioarele transpiră în şosete şi pantofi sau tenişi sau ce vreţi. Personal am sincer o problemă cu bărbaţii care poartă sandale, dar asta e. Nu putem să interzicem asta acum. Sfatul pe care l-am dat ieri pentru femei e valabil şi la băărbaţi. NEVER EVER nu vă luaţi şosete la sandale, chiar dacă au logo de firmă pe ele. Pe bune, nu se face. Şi aveţi grijă la pedichiură dacă tot vreţi să ne arătaţi degetele de la picioare.

3 comentarii:

  1. eu port sandale și-mi mai și plac, dar mă scot din sărite și pe mine ăștia care se înșosetează și poartă sandale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Complet de acord...sandale + sosete = adidasi + sosete negre...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi eu înţeleg sandalele, în principal la mare, înţeleg nevoia de a le purta chiar dacă personal nu-mi place să le văd la bărbaţi.

    RăspundețiȘtergere