vineri, 2 septembrie 2011

Compotul de la stat si comasarea alegerilor

Am încercat să mă abţin şi să nu comentez, pe cât posibil, tot felul de subiecte, care mai de care mai populiste şi lansate aiurea. Minunea asta cu comasarea alegerilor le întrece, însă, pe toate. Am citit şi ascultat motivele pro şi contra. Am scris opinia, să spunem profesională în Zi de Zi săptămâna trecută, dar acum, în concediu fiind, dau peste următoarea ştire. Pe Ziare.com.
"Mai multe echipaje de politie si pompieri au intervenit in noaptea de joi spre vineri pentru a evacua un intreg bloc din Timisoara din cauza unei oale pe care o femeie a uitat-o pe foc. Echipajele de la interventie erau disperate pentru ca in bloc exista fum, insa nu descopereau incendiul in sine, informeaza Realitatea TV. Intr-un final a fost descoperit motivul: o femeie a pus o oala cu compot pe foc si a adormit. "S-a ars si nu a iesit mirosul acela de zahar ars. Am uitat trei borcane de compot la fiert, acolo pe aragaz, si m-am pus pe pat, am ascultat muzica la radio si m-a furat somnul", a declarat gospodina.
Ca sa isi impace vecinii, femeia a promis ca data viitoare cand va face compot le va da tuturor."
Acum stau şi mă întreb cum îi explicăm gospodinei cu pricina cum stă treaba cu uninominalul, cu faptul că la baza alegerilor locale stau o serie de principii juridice, iar la baza celor parlamentare altele, cum să-i spunem noi că de fapt ăştia de sunt numai cu vuitoane pe la TV caută "binele naţiunii" şi pun "intereselul cetăţeanului" pe primul loc, cum să-i desenăm noi la tanti care a adormit pe muzica lui Julio la ce stiu eu care FM de şi-a dat foc la compot, că noi nu suntem în criză şi să stea liniştită că din ajutorul social îşi va permite încă 2 borcane în plus pentru vecini, aşa ca ajutor de stat. Doar tot e an preelectoral.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu