joi, 11 noiembrie 2010

Despre cum m-am săturat....

M-am săturat! De politică, de justiţie, de administraţia locală, de preşedinte şi de moartea dată în direct la televizor. În ziua în care a murit Adrian Păunescu am postat pe blog un citat "in memoriam". Zilele ce au urmat morţii poetului posturile de televiziune, ziarele, radiurile au adus fiecare câte un omagiu, mai scurt sau mai lung, vieţii şi activităţii poetului. Totul s-a transformat apoi într-o dezbatere, uneori mai aprinsă, alteori nu, despre activitatea politică a lui Adrian Păunescu. pe de altă parte anumite persoane au sărit calul fiind la un pas de a-i ridica gloria eternă la cote aproape de paroxism. Aşa că eu m-am săturat. Personal nu am nici o părere. Adrian Păunescu a fost o personalitate a vieţii publice româneşti care a făcut lucruri bune şi lucruri rele ca oricine altcineva. Asta este punctul meu de vedere. Aş vrea ca să discutăm despre oameni cât sunt ei în viaţă. Prin urmare, pentru că trebuie să mă întorc la politică iată ceva ddrăguţ pentru azi.


Relax şi hai să ne respectăm oamenii cât sunt în viaţă pentru că oricum uităm prea repede.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu