vineri, 18 februarie 2011

LA MULŢI ANI ROXI!!!!!

Am scris pe blog despre trei fotografi care îmi plac. MArta Bevacqua, Vlad Eftenie şi, nu în ultimul rând, colega mea Cristina Gânj care este responsabilă de marea majoritate a pozelor mele "faine". azi am să vă prezint un om care, pe lângă că îmi este foarte drag, este şi foarte talentat.  A început cu design de interior, cafeaua de vis-a-vis de UPM este creaţia ei şi cred că este cea mai reuşită. de la o vreme s-a apucat şi de fotografie. numele ei este Roxana Sand şi azi e ziua ei de naştere. La Mulţi Ani!! şi să şti că însemni mult pentru mine, chiar dacă îţi tot fac morală. câteva exemple aici restul le găsiţi pe Facebook la http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001818787158

Foto: Roxana SAND

Numai pentru tine: Să nu uiţi să fi TU, indiferent de ceea ce-ţi spun ceilalţi că ai fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu