vineri, 11 februarie 2011

No Comment!!!


 "Haideţi să le luăm în ordine. Una peste alta eu le mulţumesc consilierilor şi o spun deschis ceea ce le-am transmis şi ieri pentru că a fost un efort totuşi ăăă cred că mulţi ar fi privit cu regret că nu s-au sau privesc şi acuma că nu s-au dus la Consiliul Judeţean. Acolo aveau şapte puncte, la noi 96. ăăă şi totuşi să parcurgi 96 de puncte, să-ţi dai părerea asupra lor, dar mai ales cea mai importantă dintre ele, problema bugetului, merită domnii consilieri o apreciere şi chiar îi felicit pentru modul în care s-au implicat. Unele ce-aţi mai ascultat unii de acolo ieri, v-aţi putut da seama cei care vin aşa ăă care participă efectiv şi muncesc pă proiecte, adică care studiază, se uită, mai pun întrebări dacă e cazul dar cum o fost câteva cazuri că nici n-au citit materialele. Asta e ceva să zicem nu e neapărat ceva nou.
Aş da un răspuns vis-a-vis la câteva prostioare care au apărut prin diverse locuri, oraşul se înglodează în datorii. Domnilor plafonul de îndatorare a oraşului şi în general acceptat ca o marjă de siguranţă ăăă este marjă de 30%, atâta are o primărie voie să se îndatoreze vis-a-vis de legea finanţelor publice şi foarte bine monitorizată de o comisie pă lângă Ministerul de Finanţe. Primăria Târgu-Mureş are în vârful cel mai mare deci acum avem 17% cu toate creditele existente şi potenţial viitoare. Un singur an apare un mic cumul de de care îl ridică încă un procent sau două dar total nesemnificativ. Din acest punct de vedere stau extraordinar de liniştit. Şi încă o linişte serioasă e şi noua strategie pe care am adoptat-o vis-a-vis de termie îmi dă o linişte şi mai mare pentru viitor. Din acest punct de vedere oraşul este cât se poate de în siguranţă vis-a-vis de neluând în calcul nicio creştere economică, no luâm în calcul niciun fel de anticipare a veniturilor bugetare, vă dau un singur exemplu. Primăria nu a mărit taxele şi impozitele locale de trei ani. De trei ani având în vedere că e situaţie de criză, începutul crizei şi şi în acest an în care să nu creadă cineva că am ieşit din criză. Nu am ieşit încă. Până va simţi poporul, populaţia de rând, atunci sigur deci din acest considerent, cel care spune a fost o probabil aşa să dea. Da...Cu toate facilităţile acordate, uite îmi şopteşte Aurel şi de reducere vreau să zic că nu s-au înghesuit firmele. Mai au timp până în 31 martie că le-am dat 10% posibilitate de a plăti în avans şi aşa."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu