duminică, 20 martie 2011

Am visat săptămâna trecută

Stimabililor,
Săptămâna trecută am ţinut-o tot într-o manifestare, marş, comemorare sau cum vreţi voi să le spuneţi. A ieşit şi scandal: dublu scandal. Unul cu "ţicnitul" de la Miercurea Ciuc şi unul cu nevasta, soţia ambasadorului şi mesajul ei transmis din suflet. Vorba lui Turcescu, oare din al cui suflet? Mă rog. Eu nu dau vina pe doamna în cauză, chiar dacă nu înţeleg ce treabă avea ea să transmită mesaje oficiale sau neoficiale din sufletele unor persoane greu identificabile. Cred că am ajuns să ne imaginăm că ni se întâmplă o serie de lucruri. Avem doar impresia că se pregăteşte ceva şi suferim de halucinaţii colective. Probabil şi "excursia" de pe 18 noiembrie de la Budapesta a fost doar un vis. Asta este. Minţile noastre mărunte nu au capacitatea să distingă adevărul de ficţiunea politică. Să nu ne mai enervăm pentru asta, zic. Aşa, din suflet, vă invit să mergeţi la Teatru. Măcar acolo ştiţi clar care este realitatea şi care este ficţiunea. Vineri seara a avut premierea piesa Zorba. Nu m-a dar pe spate, dar nici nu mi-a displăcut. Este un spectacol de public care cred că va prinde destul de bine. Oricum, după o săptămână nebună poate fi o evadare bine venită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu