marți, 8 martie 2011

În loc de mesaje, flori şi felicitări........

Stimate doamne şi stimate domnişoare,
Azi e 8 Martie şi plouă cu flori şi felicitări. Ghiocei, lalele, trandafiri, felicitări şi cadouri. Desigur orice gest de acest gen bucură femeile. Am şi eu un gest. Să scriu. Am realizat în ultima vreme că este mai uşor să exprim anumite lucruri în scris. Dacă în facultate "pledam" pentru "cauze pierdute" cum îmi spunea una dintre profesoarele mele, Meda Grama, acum nu mai pledez. Acum doar spun. Unora le este greu să deschidă o listă de mulţumiri. Mie nu-mi este deloc greu şi, nu pentru că este 8 Martie, ci pentru că nu pot începe cu altcineva:

  • Mulţumesc MAMA! Cine nu o cunoaşte pe Mama mea nu cunoaşte cea mai extraordinară femeie din viaţa mea!
  • Mersi sorămea, că mă stresează cu cerceii şi rimelul dar aşa e ea. Dacă ar fi altfel nu ar mai fi ea şi eu nu aş mai fi eu.
  • Buni şi Mama Jeni sunt bunicile. Una, prima, nu mai este printre noi dar ne veghează de undeva dintr-o lume mai bună, spun eu. A doua, citeşte fiecare rând scris de mine şi asta este o performanţă la etatea sa.
  • Mariana, mătuşica mea este unică şi are un suflet atât de mare încât poate iubi toate animalele!!!
  • Rodi şi Ioana Potra. Atât de multă iubire.
  • Diriga a fost şi este una singură! Popa Eugenia. 
  • Anca Negruţ şi Teo Bozdog sunt prietenele mele cele mai vechi. Am crescut împreună, am făcut multe prostii, am plâns şi am râs, ne-am certat şi cineva s-a trântit pe jos în centru din cauza mea. Pumni în burtă şi nopţi pierdute filosofând pe teme existenţiale. Mulţumesc că existaţi.
  • Andrea Kajcsa, ordine în haos.
  • Claudica, Biuţa, Andrea, Ionela sunt, fiecare, atât de diferite şi atât de asemănătoare. Fetele! Nu poţi să trăieşti nici cu ele, nici fără ele.
  • Surorile Sand, trei iezi cucuiezi, dragele de ele la câtă morală le fac mă mir că mă mai suportă. Pupici pui nebuni.
  • Juniorul Carla are o sensibilitate aparte.
  • Ioana pisica, suntem la poluri diferite uneori dar mereu aproape.
  • Dorina şi Ela, corespondenţii mei speciali care sunt geniale. Agenturile lucrează! :)
  • Mona, Sarmisa, Cristiana şi Diana, gaşca Maris care m-au învăţat să dansez în ploaie.....
  • Bristena s-a uitat în avion în Israel dar face poze geniale şi nu ai cum să te superi pe ea
Lista poate continua, va continua cu siguranţă. Dacă am uitat pe cineva este doar o iluzie. Nu am uitat am doar un lapsus temporar, pentru că toate femeile care au trecut prin viaţa mea, pentru o secundă sau mai mult, au un loc şi un rol în ceea ce sunt eu. Pentru toate un mic citat:

“..Nu ştiu cum mă vede lumea, dar eu însumi mă văd doar ca pe un copil care se joacă pe malul mării, încercând să găsească din când în când o pietricică mai netedă sau o scoică mai frumoasă decât cele obişnuite, în timp ce imensul ocean al adevărului se află nedescoperit în întregimea sa, înaintea mea."
Sir Isaac Newton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu