duminică, 13 martie 2011

De râsul curcilor......

Oameni buni,
Mă sperie un gând. Dan Diaconescu alias "Senzaţional" ar putea deveni Preşedintele României! Ilustrul prezentator TV, acest înflăcărat căutator al adevărului despre dispariţia Elodiei a fost vineri, 11 martie la Târgu Mureş în campanie de polarizare. Cu mic cu mare, OTV-işti care îşi astâpăra chirăiturile stomacale cu ştiri SENZAŢIONALE! s-au bulucit să-şi cunoască idolul. Dănuţ nu i-a dezamăgit şi a făcut show. Totul despre desfăşurarea evenimentelor puteţi citi mâine în Cotidianul Zi de Zi. Nu vreau să vorbesc despre ce au spus oamenii "politici" din Partidul Popular la reuniunea de la Târgu Mureş. Vreau să vorbesc despre un fenomen naţional: INCULTURA. Guţă, manelistul PD-L-ist a umplut, tot săptămâna trecută, Sala Polivalentă. Divorţurile mondene nu numai că ţin prima pagină a ziarelor de scandal, dar au ajuns şi subiect de analiză pe posturile considerate "serioase". Nu mă întreb de ce se întâmplă aceste lucruri. Ştiu de ce. Pentru că asta vinde. Mă întreb, însă, retoric, ce şanse sunt ca lucrurile să se schimbe. Subiecte care, din punctul meu de vedere, ar trebui tratate la secţiune "Fapte diverse" sau mai bine "Hai să râdem" au devenit teme principale de discuţie. Ne mai mirăm de ce suntem în "criză", de ce nu avem locuri de muncă, de ce mentalitatea acestui popor rămâne undeva la stadiului evului mediu. De ce nu mai avem Mândria de A FI? Pentru că mai bine de jumătate din populaţia acestei ţări se îngroapă în telenovele, în bârfe la colţul blocului. Subiectele serioase, acţiunile culturale au intrat în derizoriu. Oricum toţi sunt hoţi. Lasă că mai bine votăm Becali, EBA, Dan Diaconescu. Râd şi curcile de noi. Am văzut un film. Se numea "Idiocracy". Vă invit să-l urmăriţi chiar dacă este stupid ca realizare. Ne arată viitorul....
Foto: Cristina Gânj

3 comentarii:

  1. In toamna am organizat un eveniment cu acces liber: Maxim Belciug si Alex Sturzu au cantat pentru copii, concert de chitara clasica. Nu ma asteptam sa nu fie sala plina. De prisos sa va spun ca nici macar pe toti colegii copilului meu nu am putut sa- mobilizez.
    Asa ca aceasta intamplare poate fi folosita ca motivatie a succesului meu redus....

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate exista prea multe exemple in acest sens

    RăspundețiȘtergere
  3. D'aia este bine sa-l vedem pe Diaconescu presedinte... poate reuseste performante asemanatoare din punct de vedere economic si cu tara, asa cum a facut cu "garsoniera"... mai ales daca o pune pe Magda Ciumac intr-o dregatorie cu bani multi!

    RăspundețiȘtergere